Tuesday, May 09, 2006

neat. French.

Yesterday 7 people from France read my blog. That's a lot of French people for a blog that is not written in French. I don't know if they could actually read it, or if was all the same person, or what the deal is.

I just find it interesting that on one certain day, for no clear reason, French people read my work. And now, just because I can, I will translate (have this translated) into French, so I can be sure my new friends can read it.

Hier 7 gens de France lisent mon blog. Cela est beaucoup de gens français pour un blog qui n'est pas écrit en français. Je ne sais pas s'ils pourraient le lire en fait, ou si était toute personne pareille, ou que l'affaire est.

Je le trouve juste s'intéressant que sur un certain jour, pour non éclaircir la raison, les gens français lisent mon travail. Et maintenant, juste parce que je peux, je traduirai (a ceci traduit) dans le français, donc je peux être sûr que mes nouveaux amis peuvent le lire.


Somebody please tell me if that was coherent French.

No comments:

# #